המטבח, מלבד היותו לב הבית במקרים רבים, הוא גם החדר שבו מגמות טכנולוגיות ועיצוביות משתנות כל הזמן. במילים אחרות, מטבחים מתעדכנים בתדירות גבוהה יותר וריהוט מודרני ועכשווי הוא מה בדיוק שאתם תצפו למצוא שם.

המשימה לרהט מטבח הופכת למורכבת פי כמה באורח חיים עירוני מודרני וזאת מפני שנראה כי החללים שנבנים קטנים כל הזמן. כפי שלומד כל מי שמתגורר בסטודיו קטן או דירות חדר שינה אחד, השימוש בחלל בצורה מושכלת הוא אתגר אמיתי. עם זאת, הידיעה כיצד לייעל את החלל בעזרת סידורי ריהוט חכמים, מאפשרת לדיירים ליצור סביבת חיים פונקציונאליות ומושכת כאחד.

אז בואו נראה אילו אפשרויות קיימות בכדי להפוך את המטבח שלכם למודרני, יעיל ומלא בסטייל.

עיצוב, צבעים ואור טבעי

אם אתם מעוניינים להפוך את המטבח שלכם לפונקציונאלי ומסביר פנים, חשוב להתחיל בבחירת צבעים וסגנון. שימוש בצבעים ניטרליים הוא רעיון טוב, ומומלץ להקפיד על מינימום של אלמנטים עיצוביים.

 בנוסף, שימוש חכם בתאורה יכול לגרום למטבח להיראות גדול יותר, במיוחד אם תדגישו את רצפת המטבח בתאורה – אפקט שגורם לאשליית עומק ומעניק תחושה של מרווח.

מעבר לכך, כדאי גם להשתמש במערכות מודולריות, הניתנות להתאמה לכל הגדרה וצורך. לדוגמא, שימוש בארונות מטבח מודולריים יאפשר לכם לארגן פריטים כגון ברדסים, מוצרי כיריים וכלים אחרים מבלי לחשוף אותם ועם זאת לאפשר לכם גישה נוחה וקלה לכל פריט וכלי במטבח.

איך למקסם את אזור שולחן האוכל?

בחללים קטנים, זה יכול להיות מסובך למצוא את המרחב לארח אנשים, אך העובדה שאין לכם אפשרות להכניס שולחן אוכל עבור 12 אנשים אינה צריכה למנוע מכם להזמין את היקרים לכם ולארח בהנאה גדולה – כל שעליכם לעשות הוא להיות יצירתיים.

לדוגמא, אי במטבח יכול להתאים בקלות לכמה כיסאות בר מעוצבים, או אם אתם מעוניינים להתרחב לחדר אחר, גם שולחנות קפה יכולים להיות אידיאליים עבורכם. מעבר לכך, כדאי גם לחפש אחר פינות אוכל נפתחות שמסוגלות להכיל מספר רב יותר של אורחים בזמן האירוע.

אחסון פריטים מעל ארונות המטבח

אחסון פריטים יכול להוות אתגר במטבח קטן, ובמרבית המקרים ישנו חלל אחד שמתעלמים ממנו לעיתים קרובות: החלק העליון של ארונות המטבח. בחלק זה תוכלו להניח כלי מטבח יפים, אגרטלים שניתן להציג לראווה ובעצם כל פריט שתופס נפח אחסון גדול בארון.

סוף מעשה במחשבה תחילה

בניגוד לחללים אחרים בביתכם כגון חדרי שינה או הסלון, המטבח נשען במרביתו על פריטים מקובעים. לכן, בכל הנוגע לעיצוב ולנגישות כדאי לשקול היטב את צעדיכם עוד בשלב הכניסה לבית או בעת חידוש המטבח בכדי שלא תאלצו להתמודד עם החלפה של האי או הארונות.

אם החלטתם שאתם מעוניינים לבצע רענון כולל במטבח שלכם, אך עקב מקום אינכם בטוחים אילו פריטים כדאי לכם לרכוש וכיצד ניתן לארגן אותם בחלל המטבח – בולנטינו תוכלו להתרשם מקטלוגים חדשים ונוצצים שכוללים שולחנות אוכל קומפקטיים, פינות אוכל נפתחות ומזנונים נהדרים מלאי מקום אחסון.

סוגי ארונות שכל אחד צריך להכיר

ארונות אחסון מגיעים במגוון עיצובים ותצורות בהתאם לשימושם המיועד. בנוסף לארונות אחסון מודולריים, תוכלו לרכוש או ליצור ארונות בהתאמה אישית כדי לענות על הצרכים המדויקים שלכם ועל מידות החלל. באופן כללי, ארונות אחסון מיועדים לאחסון יעיל ובטוח של חומרים החל מסכיני מטבח וכלה בבגדים ונעליים. החומר שתבחרו לארון שלכם ישפיע רבות על הסגנון,הפונקציונליות ואורך החיים

קרא עוד »
3 טיפים לרכישת רהיטים
3 טיפים לבחירת הרהיטים המושלמים לביתכם

בואו נהיה אמיתיים: בחירת רהיטים לבית עלולה להיות חוויה מעט מלחיצה. מרגש, כן. אבל מלחיץ. הבתים שלנו הם מקומות המפלט שלנו ואנחנו גאים באיך שהם נראים. לכן, עיצוב הפנים שלהם הוא קריטי עבורנו ועבור האורחים שלנו. כמובן שחשוב לבחור חנות רהיטים איכותית, ויתרה מכך בעלת הסגנון שאנו אוהבים – אך קורה כאשר אנחנו לא סגורים

קרא עוד »
שולחן קפה
יעיל, מעוצב ומלא בסטייל – איך לבחור שולחן קפה לבית ב-5 שלבים

בחירת שולחן קפה לסלון שלכם נראית כמו משימה די קלה כשאתם חושבים על זה לראשונה. באופן עקרוני, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שמוצאת חן בעיניכם, לבחור את השולחן שהכי "התחברתם" אליו ולחזור איתו הביתה. אך אם נתבונן על כך מנקודת מבט מקצועית, ישנן הרבה יותר החלטות בבחירת שולחן הקפה הנכון ממה שאתם חושבים.

קרא עוד »
חנות רהיטים
איך לבחור את חנות הרהיטים המושלמת עבורכם

פריטי ריהוט אינם משרתים מטרה פונקציונלית בלבד אלא עליהם "להתכתב" עם שאר חלקי הבית ורהיטיו, בהתאמה לאווירת הבעלים ולאישיותו. בשנים האחרונות, תעשיית הרהיטים התקדמה רבות ולכן היא מסוגלת לספק מגוון עצום של סגנונות ועיצובים של רהיטים לפי צרכי המשתמשים. בין אם אתם רוצים ריהוט סיטונאי, ריהוט מוזל, ריהוט יוקרתי או אפילו ריהוט לתינוקות, החנויות השונות

קרא עוד »
רהיטים חדשים
עוברים דירה? הנה מספר טיפים לרכישת רהיטים חדשים

אם מצאתם את הבית המושלם שלכם, חתמתם על המסמכים וכתבתם את הצ'ק, אז מזל טוב! אתם אמורים לעבור לבית החלומות שלכם. כעת, החלק המרגש ביותר בבעלות בית חדש הוא השגת האווירה הדרושה לכם בחלל החדש שלכם ולוודא כי כל חלק בביתכם החדש נראה אלגנטי ומסביר פנים. אבל, חכו רגע, מעבר לדירה החדשה שלכם לא מספיק.

קרא עוד »
שולחנות אוכל
5 דגשים עיצוביים לבחירת שולחנות אוכל לבית

בין אם אתם מחפשים לקנות את השולחן הראשון שלכם ובין אם אתם רוצים לשדרג את השולחן הקיים שאכלתם ממנו במשך שנים, השוק יכול להיות מהמם ולהציע לכם אינספור אפשרויות. לא מאמינים? חיפוש בודד בגוגל יניב לכם מאות אלפי תוצאות ועליכם לדעת כיצד לבחור את השולחן האידיאלי עבורכם! כדי לעזור לכם לצמצם את זה, זיקקנו חמשת

קרא עוד »
עגלת קניות
There are no products in the cart!
Total
0
Continue Shopping
גלילה למעלה

הרשמה