ובכן, אין ספק כי המלאכה – הן של מציאת חדר הילדים המושלם והן של מציאת מעצב הפנים הטוב ביותר אשר מתמחה בעיצוב חדרי ילדים – הינה אחת מן המלאכות והאתגרים הקשים ביותר אשר מופיעים בחייו של כל הורה והורה צעיר. יחד עם זאת, עדיין ישנם "חוקים" וכללי יסוד ידועים וברורים ביותר בכל מה שקשור לחיפוש אחר חדרי ילדים ומעצבי פנים אשר מתמחים בעיצוב חדרי ילדים .

אז אם ככה, כיצד מתחילים במלאכה? ובכן, זה הולך ככה. עיצוב של חדר ולבטח רכישה שלו, כלומר רכישה של רהיטים כמו מיטה, ספרייה, כוננית, ארון ופריטים כמו וילונות, מנורות, תמונות, החלטה על צבעי קירות אשר יקשטו את החדר מבצעים רק לאחר שרוב החלל הביתי עוצב כבר ובאופן שיודעים מראש כיצד חדר -הילדים ייראה. אבל על מנת לעשות את התיאום המושלם בין חדרי ילדים לבין החדרים והחלקים האחרים של הבית יש צורך לעשות שיעורי בית  כלומר, לסקור אינספור חדרי ילדים למכירה ולשכור את שירותיו של מעצב פנים מעולה אשר מתמחה בעיצוב חדרי ילדים .

את שלב הסקירה אחר חדרי ילדים הורים יכולים לבצע בעצמם ולסמן לעצמם מה היו החדרים אשר מצאו חן בעיניהם הכי הרבה. וזאת על מנת שיוכלו להראות זאת למעצב פנים. יחד עם זאת, עדיף לשלב מעצב פנים אשר מתמחה בעיצוב חדרי ילדים כבר מן השלב המדובר וזאת על מנת שיהיה מעורב לא רק בשלב הסופי של עיצוב החדר אלא כבר מהשלב הראשון  של בחירת כל רהיטי החדר והמוצרים אשר יהיו חלק בלתי נפרד ממנו בכל אופן אפשרי, חזותי, סגנוני, תפקודי ועוד. וזאת על מנת שחדר הילדים יעוצב באופן מושלם ויהיה חלק בלתי נפרד מן הבית.

ואילו עכשיו בחזרה לשאלה איך מוצאים מעצב פנים של חדרי ילדים מושלם?

ובכן, יש לערוך סקר שוק מקיף. כלומר, לשאול מכרים, להתרשם מחדרי ילדים קיימים של חברים וקרובי משפחה, לחקור אתרי אינטרנט של מעצבי פנים אשרמתמחים בעיצוב של חדרי ילדים ועוד. ואז יש ליצור עם כולם קשר, להתרשם מהם – אישית ומקצועית – את הנכונות שלהם, את היכולת שלהם לעלות על כל צרכי הילד ועוד.

מעצב פנים אשר מתמחה בעיצוב חדרי ילדים חייב להיות מעורב עוד בשלב החיפוש!

סוגי ארונות שכל אחד צריך להכיר

ארונות אחסון מגיעים במגוון עיצובים ותצורות בהתאם לשימושם המיועד. בנוסף לארונות אחסון מודולריים, תוכלו לרכוש או ליצור ארונות בהתאמה אישית כדי לענות על הצרכים המדויקים שלכם ועל מידות החלל. באופן כללי, ארונות אחסון מיועדים לאחסון יעיל ובטוח של חומרים החל מסכיני מטבח וכלה בבגדים ונעליים. החומר שתבחרו לארון שלכם ישפיע רבות על הסגנון,הפונקציונליות ואורך החיים

קרא עוד »
3 טיפים לרכישת רהיטים
3 טיפים לבחירת הרהיטים המושלמים לביתכם

בואו נהיה אמיתיים: בחירת רהיטים לבית עלולה להיות חוויה מעט מלחיצה. מרגש, כן. אבל מלחיץ. הבתים שלנו הם מקומות המפלט שלנו ואנחנו גאים באיך שהם נראים. לכן, עיצוב הפנים שלהם הוא קריטי עבורנו ועבור האורחים שלנו. כמובן שחשוב לבחור חנות רהיטים איכותית, ויתרה מכך בעלת הסגנון שאנו אוהבים – אך קורה כאשר אנחנו לא סגורים

קרא עוד »
שולחן קפה
יעיל, מעוצב ומלא בסטייל – איך לבחור שולחן קפה לבית ב-5 שלבים

בחירת שולחן קפה לסלון שלכם נראית כמו משימה די קלה כשאתם חושבים על זה לראשונה. באופן עקרוני, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שמוצאת חן בעיניכם, לבחור את השולחן שהכי "התחברתם" אליו ולחזור איתו הביתה. אך אם נתבונן על כך מנקודת מבט מקצועית, ישנן הרבה יותר החלטות בבחירת שולחן הקפה הנכון ממה שאתם חושבים.

קרא עוד »
חנות רהיטים
איך לבחור את חנות הרהיטים המושלמת עבורכם

פריטי ריהוט אינם משרתים מטרה פונקציונלית בלבד אלא עליהם "להתכתב" עם שאר חלקי הבית ורהיטיו, בהתאמה לאווירת הבעלים ולאישיותו. בשנים האחרונות, תעשיית הרהיטים התקדמה רבות ולכן היא מסוגלת לספק מגוון עצום של סגנונות ועיצובים של רהיטים לפי צרכי המשתמשים. בין אם אתם רוצים ריהוט סיטונאי, ריהוט מוזל, ריהוט יוקרתי או אפילו ריהוט לתינוקות, החנויות השונות

קרא עוד »
רהיטים חדשים
עוברים דירה? הנה מספר טיפים לרכישת רהיטים חדשים

אם מצאתם את הבית המושלם שלכם, חתמתם על המסמכים וכתבתם את הצ'ק, אז מזל טוב! אתם אמורים לעבור לבית החלומות שלכם. כעת, החלק המרגש ביותר בבעלות בית חדש הוא השגת האווירה הדרושה לכם בחלל החדש שלכם ולוודא כי כל חלק בביתכם החדש נראה אלגנטי ומסביר פנים. אבל, חכו רגע, מעבר לדירה החדשה שלכם לא מספיק.

קרא עוד »
שולחנות אוכל
5 דגשים עיצוביים לבחירת שולחנות אוכל לבית

בין אם אתם מחפשים לקנות את השולחן הראשון שלכם ובין אם אתם רוצים לשדרג את השולחן הקיים שאכלתם ממנו במשך שנים, השוק יכול להיות מהמם ולהציע לכם אינספור אפשרויות. לא מאמינים? חיפוש בודד בגוגל יניב לכם מאות אלפי תוצאות ועליכם לדעת כיצד לבחור את השולחן האידיאלי עבורכם! כדי לעזור לכם לצמצם את זה, זיקקנו חמשת

קרא עוד »
עגלת קניות
There are no products in the cart!
Total
0
Continue Shopping
גלילה למעלה

הרשמה