חדר השינה הוא לרוב החדר הכי חשוב בבית וככזה, פתרונות האחסון והארגון שבו חשובים אפילו יותר, אך עם זאת – ארון הוא כבר מזמן לא רק פתרון אחסוני, אלא גם פריט עיצובי לכל דבר.
בחירת ארון מתוך מגוון ארונות הזזה מעוצבים המותאם כמו כפפה ליד לחדר השינה שלכם יהפוך אותו מחדר שינה פשוט לחדר מעוצב עם גישה נוחה וסדר מופתי. ובכל זאת – איך יודעים מה מתאים לנו? איך בוחרים את הארון המושלם? אילו קריטריונים חשובים וממה אפשר להתעלם? האם הארון החדש שלנו הוא תוספת לחדר שינה קיים או האם הוא עומד להיות עמדת המוצא שלנו? הכל במדריך הבא.

מיקום הוא המפתח

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! לפני הכל – החליטו היכן הארון צריך להיות ממוקם והיכן הייתם רוצים שיהיה ממוקם. המיקום הוא הפרמטר העיקרי שיקבע את סוג הארון וגודל הארון אותו תבחרו. אם חדר השינה שלכם צפוף הרי שארון ההזזה ככל הנראה יהיה הפריט המושלם עבורכם כיוון שלא תצטרכו להתחשב במידות פתיחת הדלתות בעת מיקום הרהיטים האחרים בחדר.
במידה וזכיתם בחדר שינה מרווח (מזל טוב!) ואפילו בתקרות גבוהות רצוי שתשקלו את אופציית ארון הפתיחה שכן ארונות אלו יכולים להינשא עד לגובה של 2.7 מטרים ולעיתים אפילו יותר באמצעות קומה שניה של דלתות.

הגודל כן קובע…  

אחרי שהחלטנו על מיקום בחדר, הגיע הזמן לחשוב על המידות – או במילים אחרות, כמה בגדים וחפצים באמת יש לנו, וכמה אנשים עומדים להשתמש בארון? האם הארון עומד להיות בשימוש לזוג או אולי נצליח להכניס לשם גם את דברי הילדים? כך או כך, האם הארון יוכל גם להכיל את דברי החורף/קיץ המאוחסנים בדרך כלל, מגבות, מצעים ועוד?
אם המקום מאפשר לנו ומתוך הידיעה שארון הוא רכישה לטווח ארוך (כמה שנים בדרך כלל) – הרי תמיד עדיף ללכת על ארון רחב וגבוה ככל האפשר.

מה הצבע שלך?

צבע הארון הוא קריטי מאוד לוייב של חדר השינה. צבעים בהירים כמו בצעי עץ, צבעי קרם, לבן ובז` על כל גווניהם וכמובן מראות על הדלתות יתנו תחושת מרחב גדולה יותר, אך צבע דומיננטי ואפילו נועז יסמן את הארון שלכם כפריט העיצוב השולט בחדר.
לרוב, היינו ממליצים להמשיך עם הקו העיצובי של חדר השינה הקיים (למשל – אם המיטה והשידות שלכם בגוון עץ כהה – בחרו ארון בגוון דומה).
רצוי לא להיכנע למגמות עכשוויות אלא לבחור ארון מתאים שיעמוד במבחן התוצאה לאורך זמן ולא יאבד מייחודו עם בוא הטרנד הבא.

עיצוב

בשנים האחרונות הפך הארון לפריט עיצובי לכל דבר, ונדמה שאפשרויות העיצוב בלתי נגמרות, בייחוד כשמדובר בארונות הזזה המאפשרים עיצוב דלתות זמין ונוח יותר. כיום ניתן לעצב את הדלתות בשלל טקסטורות, הדפסים, ריפוד, איורים או משפטי השראה, ואפילו חומרים כמו אלומיניום ובטון.

תאורה עבור ארונות הזזה מעוצבים לחדר השינה

הידעתם שחלק מהשדרוגים העכשוויים החמים ביותר הוא תאורת ארון? כעת נוכל להוסיף תאורה קלה במדפים או בחלקי הארון השונים אשר תקל עלינו לראות טוב יותר את תכולת הארון בכל שעה במהלך היום, ותחסוך לנו את הצורה בהדלקת אור מרכזי בשביל בחירת בגדים פשוטה בשעות הבוקר המוקדמות או הלילה, בהן התאורה הטבעית אינה במיטבה.

רטיבות

במרבית הארונות – גם ארונות פתיחה וגם ארונות הזזה ישנה אופציה להגן על הארון מפני רטיבות. בארונות הזזה יש להקפיד על צוקל המונע מגע ישיר בין הרצפה לארון או לתכנן ארון בו המסילות הנן חלקה מרצפה, מה שמונע מהן להירטב ויוצר מראה נקי יותר בו זמנית.
בארונות פתיחה כמובן חשוב לבקש גם הפרדה בין הארון לרצפה – מה שפעם היה מוכר יותר בתור "רגליים", עכשיו מגיע במגוון פתרונות יצירתיים ואסתטיים יותר.

מדפים חיצוניים

אחד הטרדנים החמים ביותר הנו מדפים חיצוניים פתוחים, או מה שקרוי: "כוורת" מחוץ לארון. יחידת המדפים שוברת את החד-גוניות של רצף הדלתות הסטנדרטי ומאפשרת לנו גיוון – הן בטקסטורה והן בצבעים. מדפים חיצוניים יכולים לשמש אותנו לגישה נוחה לפריטים זמינים או להוות פן עיצובי לחלוטין: מגוון פיצ`יפקעס מעוצבים או ספרים ביחידת המדפים יכולים ליצור אסתטיקה עיצובית מבורכת.

שדרוגים

בשנים האחרונות ארונות קיבלו מעמד עיצובי וחשוב משל עצמם, ועם זה הגיעו גם אין ספור אופציות השדרוג המוצעות לנו. החל מפרזול מיוחד המאפשר לארונות להכיל כמויות גדולות יותר של בגדים וכמובן פרזול דקורטיבי המאפשר לנו לבחור את הדברים הקטנים (אך חשובים מאוד) כמו צבע וצורה של ידיות הדלתות. דרך שדרוגים שכיום אנחנו כבר לא יודעים איך חיינו בלעדיהם עד כה, ההופכים את חיינו לקלים ובעיקר שקטים יותר כמו טריקה שקטה, מסילות מיוחדות המאפשרות הזזה נוחה ובלתי מורגשת, קרשי גיהוץ מובנים ועד לטלוויזיות מובנות בדלתות הארון המאפשרות הרבה חסכון במקום ועיצוב מיוחד של חדר השינה.

מחלקים

חלוקה פנימית נכונה ויצירתית תוכל לעזור לכם לאחסן יותר בגדים ולתפוס פחות מקום – ניתן לתכנן את החלל הפנימי בצורה המותאמת לצרכים האישיים שלכם. ככל שנהיה יותר מדויקים במחשבה על הצרכים שלנו, כך נוכל להיות יותר מדויקים בבחירת הארון, ובעיקר בבחירת החלל הפנימי האישי שלנו – האם יש לנו הרבה בגדים קצרים או ארוכים? האם אנחנו מעדיפים תלייה על מדפים? או להיפך? ואם אנחנו מעדיפים מדפים – האם אנחנו רוצים אותם עמוקים או קצרים? תוכלו לבחור כמות מוטות תלייה, לחלק את המדפים כראות עיניכם, לתכנן מגירות חיצוניות ואפילו מגירות פנימיות מיוחדות לעניבות או אקססוריז נוספים. בעקבות זאת, חשוב לבחור ארונות הזזה מעוצבים לחדר השינה אך חשוב שיהיו גם פרקטיים ובעלי מקום ואחסון.

קחו אחריות

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת בית העסק והארון לרכישה הנו האחריות. ארון הוא פריט שעתיד להישאר אתכם לא מעט שנים, ולכן יש צורך לבדוק מראש מה כוללת האחריות ועד מתי. הקפידו לבדוק האם היא כוללת תיקונים, חלקי חילוף, גימור, פרזול ועוד.
באותה נשימה, נמליץ לכם גם לא לשכוח לבדוק במעמד הקנייה את פרטי הרכבת הארון ומחירה – בארונות תעדיפו לתת לאיש המקצוע לעשות את עבודתו – שכן הרכבה והתקנה של ארון איננה פשוטה כלל.

חשוב לזכור

במידה והחלטתם על ארון הזזה מעוצב, חשוב לזכור כי ארון הזזה הוא פריט ארוך שנים, ועל מנת לשמור עליו ככזה – חשוב לבחור ארון העשוי חומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן, וקלים לניקוי, אבל גם (ואולי בעיקר) – להקפיד על החומרים מהן עשויות המסילות. אז על אילו מסילות אנו ממליצים? ההמלצה שלנו – לכו על מסילות אלומיניום. המסילות יהיו אלו שיקבעו את התנועה והעומס על הדלתות, ולכן מומלץ ללכת על מסילות אלומיניום המבטיחות עמידות לאורך זמן. זכרו, ישנם המון סוגים של ארונות מעוצבים מבית ולנטינו ולכן מומלץ לבחון את הקטלוג החדש עבור שנת 2020 ולהתרשם נאיכות מדהימה לצד מחיר משתלם.

סוגי ארונות שכל אחד צריך להכיר

ארונות אחסון מגיעים במגוון עיצובים ותצורות בהתאם לשימושם המיועד. בנוסף לארונות אחסון מודולריים, תוכלו לרכוש או ליצור ארונות בהתאמה אישית כדי לענות על הצרכים המדויקים שלכם ועל מידות החלל. באופן כללי, ארונות אחסון מיועדים לאחסון יעיל ובטוח של חומרים החל מסכיני מטבח וכלה בבגדים ונעליים. החומר שתבחרו לארון שלכם ישפיע רבות על הסגנון,הפונקציונליות ואורך החיים

קרא עוד »
3 טיפים לרכישת רהיטים
3 טיפים לבחירת הרהיטים המושלמים לביתכם

בואו נהיה אמיתיים: בחירת רהיטים לבית עלולה להיות חוויה מעט מלחיצה. מרגש, כן. אבל מלחיץ. הבתים שלנו הם מקומות המפלט שלנו ואנחנו גאים באיך שהם נראים. לכן, עיצוב הפנים שלהם הוא קריטי עבורנו ועבור האורחים שלנו. כמובן שחשוב לבחור חנות רהיטים איכותית, ויתרה מכך בעלת הסגנון שאנו אוהבים – אך קורה כאשר אנחנו לא סגורים

קרא עוד »
שולחן קפה
יעיל, מעוצב ומלא בסטייל – איך לבחור שולחן קפה לבית ב-5 שלבים

בחירת שולחן קפה לסלון שלכם נראית כמו משימה די קלה כשאתם חושבים על זה לראשונה. באופן עקרוני, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות שמוצאת חן בעיניכם, לבחור את השולחן שהכי "התחברתם" אליו ולחזור איתו הביתה. אך אם נתבונן על כך מנקודת מבט מקצועית, ישנן הרבה יותר החלטות בבחירת שולחן הקפה הנכון ממה שאתם חושבים.

קרא עוד »
חנות רהיטים
איך לבחור את חנות הרהיטים המושלמת עבורכם

פריטי ריהוט אינם משרתים מטרה פונקציונלית בלבד אלא עליהם "להתכתב" עם שאר חלקי הבית ורהיטיו, בהתאמה לאווירת הבעלים ולאישיותו. בשנים האחרונות, תעשיית הרהיטים התקדמה רבות ולכן היא מסוגלת לספק מגוון עצום של סגנונות ועיצובים של רהיטים לפי צרכי המשתמשים. בין אם אתם רוצים ריהוט סיטונאי, ריהוט מוזל, ריהוט יוקרתי או אפילו ריהוט לתינוקות, החנויות השונות

קרא עוד »
רהיטים חדשים
עוברים דירה? הנה מספר טיפים לרכישת רהיטים חדשים

אם מצאתם את הבית המושלם שלכם, חתמתם על המסמכים וכתבתם את הצ'ק, אז מזל טוב! אתם אמורים לעבור לבית החלומות שלכם. כעת, החלק המרגש ביותר בבעלות בית חדש הוא השגת האווירה הדרושה לכם בחלל החדש שלכם ולוודא כי כל חלק בביתכם החדש נראה אלגנטי ומסביר פנים. אבל, חכו רגע, מעבר לדירה החדשה שלכם לא מספיק.

קרא עוד »
שולחנות אוכל
5 דגשים עיצוביים לבחירת שולחנות אוכל לבית

בין אם אתם מחפשים לקנות את השולחן הראשון שלכם ובין אם אתם רוצים לשדרג את השולחן הקיים שאכלתם ממנו במשך שנים, השוק יכול להיות מהמם ולהציע לכם אינספור אפשרויות. לא מאמינים? חיפוש בודד בגוגל יניב לכם מאות אלפי תוצאות ועליכם לדעת כיצד לבחור את השולחן האידיאלי עבורכם! כדי לעזור לכם לצמצם את זה, זיקקנו חמשת

קרא עוד »
עגלת קניות
There are no products in the cart!
Total
0
Continue Shopping
גלילה למעלה

הרשמה